(فیلم و عکس) دوچرخه ای که با چرخ های مربعی خود فیزیک را به چالش می کشد!

به گزارش وبلاگ فروش، دوچرخه چرخ مربعی گوردیف یک مفهوم مجذوب کننده است که مرز های طراحی عادی را جابجا می نماید. وی تغییراتی در یک بدنه استاندارد دوچرخه ایجاد نموده تا پذیرای چرخ های مربعی شکل سفارشی باشد. گوردیف به جای تکیه بر چرخش چرخ برای حرکت رو به جلو، کانالی را روی چرخ های مربعی ایجاد نموده که با پدال زدن فعال می گردد و خود چرخ ثابت باقی می ماند.

(فیلم و عکس) دوچرخه ای که با چرخ های مربعی خود فیزیک را به چالش می کشد!

سرگئی گوردیف، مهندس و فراوری کننده محتوا، به تازگی پروژه جالب توجهی را برای ساخت یک دوچرخه با چرخ های مربعی شکل تکمیل نموده است. به رغم چالش هایی که فیزیک پایه ایجاد می نماید، گوردیف دوچرخه ای را طراحی نموده است که نه تنها به سمت جلو حرکت می نماید، بلکه امکان چرخش نیز دارد.

دوچرخه چرخ مربعی گوردیف یک مفهوم مجذوب کننده است که مرز های طراحی عادی را جابجا می نماید. وی تغییراتی در یک بدنه استاندارد دوچرخه ایجاد نموده تا پذیرای چرخ های مربعی شکل سفارشی باشد. گوردیف به جای تکیه بر چرخش چرخ برای حرکت رو به جلو، کانالی را روی چرخ های مربعی ایجاد نموده که با پدال زدن فعال می گردد و خود چرخ ثابت باقی می ماند.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

به گفته گوردیف، دوچرخه چرخ مربعی یک طرح مفهومی است که به خوبی کار می نماید. وی از این دوچرخه به عنوان یکی از عجیب ترین پروژه هایی که تا به امروز ساخته است، نام می برد. حرکت با این دوچرخه سفارشی بسیار نرم گزارش شده اگرچه کاربردی بودن آن با فرضیات اولیه متفاوت بوده است.

چرخ ها از تیر های فولادی که برش خورده و به شکل مربع به هم جوش داده شده اند تا شکل مربع ایجاد گردد، ساخته شده اند. سپس سوراخ هایی در فریم چرخ ها ایجاد شده تا پره ها در آن ها قرار بگیرند. در نهایت ترکیبی از چرخ زنجیر، زنجیر دوچرخه و یک تایر لاستیکی مجموعه چرخ را کامل نموده است.

منبع: عصر ایران

منبع: فرادید

به "(فیلم و عکس) دوچرخه ای که با چرخ های مربعی خود فیزیک را به چالش می کشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(فیلم و عکس) دوچرخه ای که با چرخ های مربعی خود فیزیک را به چالش می کشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید