رکورد صلاح و آغاز هیجان انگیز، غافلگیری تیم آقای دیوانه!

به گزارش وبلاگ فروش، رقابت های لیگ برتر انگلیس شنبه 22 شهریور با تقابل مدافع عنوان قهرمانی با یک تیم تازه وارد در فصل حاضر آغاز شد. لیدز یونایتد با راهنمایی مارچلو بیلسا با قهرمانی فصل گذشته چمپیونشیپ به لیگ برتر راه پیدا کردند. با صعود لیدز به لیگ برتر تقابل های جذاب بیلسا مربیان لیگ برتر قابل پیش بینی بود و دوستداران فوتبال برای آغاز این جدال های چشم گیر لازم نبود خیلی صبر نمایند.

رکورد صلاح و آغاز هیجان انگیز، غافلگیری تیم آقای دیوانه!

رقابت دو تیم لیورپول و لیدزیونایتد در اولین هفته لیگ جزیره با نتیجه پر گل 4 بر 3 به نفع قرمزهای آنفیلد به سرانجام رسید. در این بازی خیلی زود و در دقیقه 4 لیورپول صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد صلاح با موهای کوتاه شده خود آن را تبدیل به گل کرد. صلاح با این گل، بعد از تدی شرینگهام به دومین بازیکنی تبدیل شد که در بازی شروعین چهار فصل متوالی پیروز به گل زنی می گردد.

سفیدپوشان بدون ترس از بهترین تیم سال 2020 به دورازه این تیم یورش می بردند که در دقیقه 12 با گل هریسون کار را به تساوی کشاندند. دقیقه 20 پرواز بلند ون دایک روی ارسال رابرتسون از نقطه کرنر لیورپول را جلو انداخت. با تدوام حملات دو تیم در دقیقه 30 بَمفورد برای دومین بار کار را به تساوی کشاند و سه دقیقه بعد صلاح روی یک توپ برگشتی به زیبایی توپ را به تاق دروازه لیدز چسپاند تا نیمه اول با پنج گل و فزونی میزبان به سرانجام برسد.

نیمه دوم بازهم بازی زیبا دنبال می شد و شاگردان بیلسا در دقیقه 66 با گل کلیچ، برای سومین بار کار را به تساوی کشاند. بازی با همین نتیجه به دقیقه 90 رسید و در اولین دقیقه از وقت های اضافی مایکل اولیور یک پنالتی به نفع لیورپول گفت و صلاح برای دومین بار پشت ضربه نهاده شد و با هت تریک خود بار دیگر آنفیلد خالی از طرفدار را شادمان کرد.

شاگردان بیلسا این بار زمان کافی نداشت که برای چهارمین بار کار را به تساوی بکشانند و فصل را با باخت شروع کردند اگرچه بسیار با کیفیت ظاهر شدند. لبخند مدافع لیدز به داور هنگام اعلام پنالتی به نفع لیورپول و اعتماد به نفس شایان تقدیر بازیکنان لیدز نشانه القای ذهنیت بیلسا به این تیم تازه لیگ فزونی شده بود.

به نظر می رسد می توانیم منتظر بازی های هیجان انگیز دیگری در طول فصل از شاگردان آقای دیوانه باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رکورد صلاح و آغاز هیجان انگیز، غافلگیری تیم آقای دیوانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد صلاح و آغاز هیجان انگیز، غافلگیری تیم آقای دیوانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید