دومین بازیکن جداشده استقلال هم برگشت!

به گزارش وبلاگ فروش، باشگاه استقلال روز های عجیب و بی سابقه ای را تجربه می نماید. در شرایطی که آبی ها در هفته های گذشته در پی جدایی مسالمت آمیز با بازیکنان خود بودند تا با خالی شدن لیست نفرات بزرگسال خود بتوانند بازیکن نو خارجی جذب نمایند، ولی اکنون در حال بازگرداندن بازیکنان جدا شده هستند!

دومین بازیکن جداشده استقلال هم برگشت!

آبی ها روز شنبه و پس از توافق با رمضانی، جدایی این مهاجم را به صورت رسمی اعلام کردند. بازیکنی که بخش قابل توجهی از مطالبات خود را بخشید و حتی گفته می گردد با تراکتور نیز وارد مذاکره شده است، ولی با تماس نکونام و درخواست وی، آرمان روز گذشته به تمرینات تیم بازگشت.

حالا این اتفاق عجیب برای یکی دیگر از بازیکنان تیم تکرار شده است. امید حامدی فر که در روز های گذشته در پی جدایی از استقلال بود و حتی مذاکرات مثبتی نیز با فولاد داشت، پس از تماس جواد نکونام، به تمرینات تیم باز خواهد گشت تا آبی پوشان را در این فصل همراهی کند.

ظاهرا جواد نکونام به این نتیجه رسیده است که مدیریت باشگاه قادر به جذب بازیکن تازه خارجی نیست و سرمربی آبی پوشان نیز میخواهد از تمام دارایی های فعلی خود نهایت استفاده را ببرد تا در ادامه این فصل عجیب و بی سابقه، با کمبود بازیکن روبرو نگردد.

این اتفاقات در شرایطی اتفاق افتاده که نکونام بار ها به مدیریت باشگاه اعلام نموده است برای تقویت تیم نیازمند جذب بازیکن تازه خارجی است، ولی تا به امروز تنها یک بازیکن غیر ایرانی به نام منتظر محمد به تیم اضافه شده که گفته می گردد او نیز با تصمیم مدیریت باشگاه جذب شده و نه شخص نکونام.

بدیهی است که در فاصله یک روز تا برگزاری ملاقات استقلال برابر صنعت نفت، آبی پوشان شرایط عجیبی را تجربه می نمایند و به نظر می رسد باید منتظر مصاحبه توفانی آن ها در میکسدزون ورزشگاه آبادان باشیم.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "دومین بازیکن جداشده استقلال هم برگشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین بازیکن جداشده استقلال هم برگشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید