خبرنگاران بیش از هشت درصد جمعیت آمریکا به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- به گزارش پنجشنبه شب مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا، پنج تا هشت درصد جمعیت این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

خبرنگاران بیش از هشت درصد جمعیت آمریکا به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش فرانس 24، بر آورد تعداد مبتلایان مردم آمریکا به ویروس کرونا، بر اساس تست آنتی بادی بیماری کووید 19 در سراسر ایالت متحده اجرا شده که نشان می دهد تعداد موارد تایید شده حدود یک دهم از موارد واقعی است.

جمعیت آمریکا 329 میلیون و 800 هزار نفر است و براساس برآوردهای اجرا شده تعداد واقعی افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند 16.5 تا 26.4 میلیون نفر است.

این آمار در حالی منتشر می شود که ایالت تگزاس پس از افزایش شدید شمار مبتلایان به کرونا، بازگشایی مراکز تجاری را متوقف کرد.

براساس اطلاعاتی که توسط دانشگاه جان هاپکینز منتشر شده است، 35هزار و 900 نفر در 24 ساعت گذشته به این بیماری مبتلا شده اند.

رابرت ردفیل مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: میزان ابتلا (به کرونا) در سطح ملی یکنواخت نبوده است.

وی اضافه نمود: ایالت هایی وجود دارند که درصد شیوع آنتی بادی در آن ها کمتر از 2 درصد است و این بدان معنی است که بیشتر افراد در آن مناطق هنوز هم مستعد بیماری هستند.

آخرین آمار نشان می دهد که در آمریکا بیش از 2 میلیون و 400 هزار نفر تا کنون به بیماری کووید 19 مبتلا شده و بیش از 124 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیش از هشت درصد جمعیت آمریکا به کرونا مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از هشت درصد جمعیت آمریکا به کرونا مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید