خبرنگاران بیانی: استقلال مقابل پیکان ضعف فنی داشت

به گزارش وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت استقلال گفت: نباید از ضعف های فنی استقلال در بازی با پیکان گذشت و البته محمود فکری وظیفه دارد در تمرینات به جامانده تا زمان بازی با صنعت نفت آبادان نقاط ضعف تیم خود را رفع کند.

خبرنگاران بیانی: استقلال مقابل پیکان ضعف فنی داشت

شاهرخ بیانی روز پنجشنبه در تبادل نظر با خبرنگار ورزشی وبلاگ فروش گفت: کیفیت نامناسب چمن استادیوم شهر قدس باعث شد تا دو تیم استقلال و پیکان نتوانند نمایش قابل قبولی را به اجرا بگذارند.

وی اضافه نمود: متاسفانه مسوولان سازمان لیگ به اعتراض استقلالی ها مبنی بر تغییر محل بازی توجه نکردند و این باعث تعجب است چرا بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران باید در چنین زمینی برگزار گردد.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: پیکان به یک بازی بسته و کاملا تدافعی روی آورده بود و می خواست به یک امتیاز این مسابقه برسد که در نهایت با دفاع اتوبوسی به هدف خود رسید.

بیانی توضیح داد: البته نباید از ضعف های فنی استقلال در بازی با پیکان گذشت و محمود فکری وظیفه دارد در تمرینات به جامانده تا بازی با صنعت نفت آبادان نقاط ضعف تیمش را رفع کند.

وی تاکید نمود: استقلال با مشکل هافبک طراح در میانه میدان روبروست و این ضعف در تمام بازی هایی که در این فصل انجام داده است به چشم می خورد.

بازیکن اسبق استقلال در سرانجام گفت: بازی با صنعت نفت آبادان همواره برای استقلال سخت بوده است و به طور حتم آبی پوشان کار سختی را برابر این تیم پیش رو خواهند داشت.

تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه و در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران در استادیوم شهر قدس مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی پوشان روز دوشنبه (17 آذر) و در هفته پنجم لیگ برتر در تهران میزبان صنعت نفت آبادان هستند که از ساعت 16:15 در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیانی: استقلال مقابل پیکان ضعف فنی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیانی: استقلال مقابل پیکان ضعف فنی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید