تست کرونای تمامی اعضای تیم ملی والیبال منفی شد

به گزارش وبلاگ فروش، با منفی شدن تست کرونای تمام اردونشینان تیم ملی والیبال، این تیم با ترکیب کامل خود به ریمینی ایتالیا (محل برگزاری لیگ ملت ها) اعزام خواهد شد.

تست کرونای تمامی اعضای تیم ملی والیبال منفی شد

به گزارش، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس مقررات لیگ ملت ها تیم های حاضر در این پیکار ها باید هنگام ورود به ایتالیا تست منفی کرونای اعضای خود، طی 48 ساعت پیش از ورودشان به ایتالیا را همراه داشته باشند که نتیجه تست های امروز تیم ملی ایران، نشان دهنده اعزام کاروان ایران به این رقابت ها با ترکیب کامل (25 نفره) است.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی با تقدیر ویژه از عملکرد دکتر سیامک افروزی، پزشک و تراپیست تیم ملی که مامور بهداشت ایران در جریان مسابقات لیگ ملت ها هم نام گرفته است، گفت: دقت و جدیت دکتر افروزی در رعایت سختگیرانه شیوه نامه های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا طی اردو های مختلف تیم ملی، مهم ترین عاملی است که سبب شده تیم ایران در سلامت و ترکیب کامل به ریمینی اعزام گردد. سلامت و کامل بودن تیم اعزامی، کارنامه مثبتی است که دکتر افروزی از خود بر جای گذاشته است.

او اضافه کرد: دکتر افروزی را علاوه بر امور تخصصی که در تیم ملی بر عهده دارد، به اسم مامور بهداشت به فدراسیون جهانی معرفی نموده ایم تا در جریان لیگ ملت ها بتواند به نمایندگی از تیم ایران در مورد آن چه به شیوه نامه های ویروس کرونا در طول مسابقات اختصاص دارد، با کادر برگزاری رقابت ها همکاری کند.

مامور بهداشت اسم تازه ای است که فدراسیون جهانی الزام نموده است همه تیم ها باید یکی از اعضای کادر همراه خود را با این اسم به کمیته برگزاری معرفی نمایند تا در زمینه دریافت آخرین دستورالعمل های مربوط به کرونا و تهیه و ارائه گزارش های مورد احتیاج کمیته برگزاری از تیم، با کمیته برگزاری همکاری کند.

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، محمدطاهر وادی، مسعود غلامی، رضا عابدینی، علی شفیعی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی 17 بازیکن اعزامی ایران به لیگ ملت ها و ولادیمیر آلکنو (سرمربی)، توماسو توتولو (دستیار اول)، محمدرضا تندروان (دستیار دوم)، دکتر سیامک افروزی (پزشک، تراپیست و مامور بهداشت)، مهدی خباز (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و مانلی کسرایی (مترجم)، اعضای کادر فنی تیم ملی در این پیکار ها خواهند بود. سرپرستی تیم ملی هم بر عهده امیر خوش خبر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تست کرونای تمامی اعضای تیم ملی والیبال منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای تمامی اعضای تیم ملی والیبال منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید