تاخیر بسته های پستی در آمریکا به دلیل کمبود نیرو

به گزارش وبلاگ فروش، شرکت خدمات پستی آمریکا، فدکس اظهار داشت افزایش تعداد مبتلایان به اُمیکرون سبب کمبود کارکنان و تاخیر در تحویل محموله های هوایی این شرکت شده است.

تاخیر بسته های پستی در آمریکا به دلیل کمبود نیرو

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، شرکت خدمات پستی آمریکا، فدکس که یک شرکت چندملیتی است، بیان کرد افزایش تعداد مبتلایان به اُمیکرون سبب کمبود کارکنان و تاخیر در تحویل محموله های هوایی این شرکت شده است.

این شرکت بیان کرد: افزایش شدید تعداد مبتلایان به سویه اُمیکرون کرونا سبب کمبود موقتی تعداد کارکنان در دسترس و کارکنان عملیاتی شده است.

بنا بر اعلام این شرکت حمل و نقل پستی، طوفان های زمستانی شدید در سراسر آمریکا از جمله در قطب هوایی اصلی این کشور در ممفیس در استان تنسی مشکلاتی ایجاد نموده است و فدکس در حال اجرای طرح های اضطراری و ترتیب دادن فعالیت هایی است تا اختلال ها را به حداقل برساند.

شرکت رقیب فدکس، یونایتد پارسل سرویس بیان کرد اُمیکرون بر خدمات این شرکت تاثیری نداشته و طرح های اضطراری در حال اجرا است.

سخنگوی یونایتد پارسل سرویس گفت: رخدادهای آب و هوایی اخیر در لوئیزوئیل، کنتاکی و فیلادلفیا، پنسیلوانیا، دلیل بعضی از تاخیر در تحویل محموله ها بوده است.

شرایط وخیم آب و هوایی و شیوع سریع اُمیکرون که منجر به افزایش شدید تعداد مبتلایان شد، سبب شده است تا چندین خطوط هوایی آمریکا پروازهای خود را لغو و خلبان ها و خدمه خود را قرنطینه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تاخیر بسته های پستی در آمریکا به دلیل کمبود نیرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر بسته های پستی در آمریکا به دلیل کمبود نیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید