باغ شاهزاده ماهان به دلیل تعمیرات تعطیل می شود

به گزارش وبلاگ فروش، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر گشته، باغ شاهزاده ماهان به دلیل تعمیرات تعطیل می شود.

باغ شاهزاده ماهان به دلیل تعمیرات تعطیل می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: باغ شاهزاده ماهان به مدت 4 روز از تاریخ 13 تا 16 اسفند 1401 به دلیل تعمیرات تعطیل است.

فریدون فعالی اظهار کرد: این تعطیلی به منظور اصلاح سیستم برق رسانی و روشنایی باغ شاهزاده ماهان و همچنین جلوگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی برای گردشگران انجام می شود و از 17 اسفند جاری همانند روزهای گذشته میزبان علاقمندان خواهیم بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از پایان عملیات نورپردازی باغ جهانی شاهزاده تا قبل نوروز 1402 خبر داد و گفت: در نوروز 1402 شاهد نمایی دیگر از این باغ تاریخی خواهیم بود و از مردم سراسر کشور دعوت می شود که در ایام نوروز از جاذبه های گردشگری این استان دیدن کنند.

او با بیان اینکه برای ایام نوروز 1402 علاوه بر باغ شاهزاده ماهان، نورپردازی ارگ بم را خواهیم داشت، اظهار داشت: ارگ بم به تنهایی می تواند تعداد زیادی از گردشگران را به سوی این استان سوق دهد و در تلاشیم در نوروز 1402 میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

منبع: همگردی

به "باغ شاهزاده ماهان به دلیل تعمیرات تعطیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ شاهزاده ماهان به دلیل تعمیرات تعطیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید