این آقا در پرسپولیس فکر می نماید من طاعون دارم ، الهی شکر به کسی محتاج نیستم

به گزارش وبلاگ فروش، رضا درویش که همواره در کوشش بوده رابطه نزدیکی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد، اکنون با گلایه یکی از پیشکسوتان روبرو شده است.

این آقا در پرسپولیس فکر می نماید من طاعون دارم ، الهی شکر به کسی محتاج نیستم

به گزارش وبلاگ فروش، مدیرعامل پرسپولیس که شاید بیراه نباشد بگوییم بخش مهمی از حضورش در جایگاه کنونی به واسطه همراهی پیشکسوتان بوده، اکنون با گلایه عجیبی از سوی محمد مایلی کهن روبرو شده است.

محمد مایلی کهن ملی پوش اسبق پرسپولیس که سابقه سرمربیگری در این تیم و بعلاوه حضور در بخش مدیریتی سرخ ها را در مقطعی کوتاه در کارنامه دارد، اکنون گلایه عجیبی از رضا درویش مدیرعامل کنونی این باشگاه مطرح می نماید: برخی از مدیران حاضر در ورزش فکر می نمایند مایلی کهن طاعون دارد و اگر با او صحبت نمایند به وسیله تماس تلفنی هم این بیماری به آن ها منتقل می گردد! همین آقای درویش که قبلا با هم رفیق بودیم وقتی من برایش پیغام تبریک فرستادم، جوابم را طوری داد که انگار من بیمار هستم و کسی نباید به من نزدیک گردد! الهی شکر که در زندگی به کسی محتاج نیستم.

پیشکسوت فوتبال ایران البته خود را شایسته مدیریت در پرسپولیس نیز می داند و در این خصوص نکته جالبی را مطرح می نماید: آدمی که از ابتدای جوانی در فوتبال بود، تحصیلاتش در ارتباط با ورزش بود و خودش هم کارمند سازمان تربیت بدنی بود. این آقایان چرا هیچ وقت نپرسیدند محمد مایلی کهن چرا هرگز مدیرعامل پرسپولیس نشد؟ چرا من هیچ وقت مدیرعامل پرسپولیس نشدم؟ یک بار به عضویت هیئت مدیره درآمدم ولی وقتی آقای انصاری فرد آمد دیگر نرفتم.

منبع: همشهری آنلاین

به "این آقا در پرسپولیس فکر می نماید من طاعون دارم ، الهی شکر به کسی محتاج نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آقا در پرسپولیس فکر می نماید من طاعون دارم ، الهی شکر به کسی محتاج نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید