انجام تست کرونا برای دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشگاه تبریز خبرنگاران

به گزارش وبلاگ فروش، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، از انجام تست کرونا (PCR) برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای کار عملی و خاتمه نامه ساکن در خوابگاه های این دانشگاه اطلاع داد.

انجام تست کرونا برای دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشگاه تبریز خبرنگاران

حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ فروش، از انجام تست کرونا PCR)) برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای کار عملی و انتها نامه ساکن در خوابگاه های این دانشگاه اطلاع داد.

امامعلی پور مطرح نمود: از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای کار عملی و انتها نامه که در خوابگاه ساکن بودند، بعد از بازگشت از تعطیلات عید نوروز به دانشگاه و خوابگاه، تست کرونا (PCR) گرفته شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز اضافه کرد: از 588 دانشجوی ساکن در خوابگاه های دانشگاه تبریز، تست سریع کرونا قبل از ورود به خوابگاه ها گرفته شده است.

وی اعلام نمود: از این تعداد، 322 دانشجوی پسر ساکن در خوابگاه فجر و 266 نفر دانشجوی دختر ساکن در خوابگاه شهدای این دانشگاه هستند.

امامعلی پور یادآور شد: انجام تست تشخیص سریع کرونا برای دانشجویان این دانشگاه با هماهنگی مرکز بهداست دانشگاه تبریز و مساعدت مرکز بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت رایگان انجام شده است.

وی در سرانجام هدف از این اقدامات را حفظ سلامتی دانشجویان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انجام تست کرونا برای دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشگاه تبریز خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام تست کرونا برای دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشگاه تبریز خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید