انتخاب مدیران تازه مدارس بر اساس آیین نامه انتصاب مدیران، شرایط احراز پست مدیریت مدرسه

به گزارش وبلاگ فروش، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ آیین نامه انتصاب مدیران مدارس در آینده نزدیک اظهار کرد: یک بازه زمانی در اختیار منطقه ها گذاشتیم و خواستیم که مدیران کنونی را مستثنی نمایند. قصد نداریم یک باره موجی به تغییر مدیران بدهیم اما مدیران تازه طبق ضوابط جذب می شوند.

انتخاب مدیران تازه مدارس بر اساس آیین نامه انتصاب مدیران، شرایط احراز پست مدیریت مدرسه

محمود امانی طهرانی در گفت وگو با وبلاگ فروش، درباره شیوه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بر اساس آیین نامه انتصاب مدیران مدارس اظهار کرد: این آیین نامه هنوز ابلاغ نشده است و مصوبه ای نو است.

وی اضافه کرد: یک بازه زمانی در اختیار منطقه ها گذاشتیم و خواستیم که مدیران کنونی را مستثنی نمایند. قصد نداریم یک باره موجی به تغییر مدیران بدهیم اما مدیران نو طبق ضوابط جذب می شوند. این آیین نامه در آینده نزدیک ابلاغ خواهد شد و یک فرایند تدریجی اصلاحی اتفاق می افتد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه بر اساس این آیین نامه اشخاصی می توانند مدیر مدرسه بشوند که از راستا معلمی و معاونت عبور نموده باشند و پنج سال سابقه معلمی و سه سال سابقه معاونت مدرسه داشته باشند گفت: سازوکارهای لازم به منظور احراز شرایط عمومی، تخصصی و حرفه ای مدیران مدارس و ارتقای سطح عملکردی آنها پیش بینی شده است.

امانی درباره آنالیز راهنماهای درسی حوزه های تربیت و یادگیری که به شورای عالی آموزش و پرورش ارسال شده است نیز اظهار کرد: نسخه ای از راهنماهای درسی حوزه های تربیت و یادگیری به دست ما رسید و کمیسیون برنامه درسی در چندجلسه فشرده آن را آنالیز کرد و برای اصلاح به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بازگرداند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتخاب مدیران تازه مدارس بر اساس آیین نامه انتصاب مدیران، شرایط احراز پست مدیریت مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب مدیران تازه مدارس بر اساس آیین نامه انتصاب مدیران، شرایط احراز پست مدیریت مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید