امباپه: شب باشکوهی بود اما هنوز چیزی نبرده ایم

به گزارش وبلاگ فروش، ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به پیروزی باشکوه میلیونرهای پاریس مقابل بارسلونا واکنش جالبی نشان داد.

امباپه: شب باشکوهی بود اما هنوز چیزی نبرده ایم

به گزارش وبلاگ فروش، کیلیان امباپه که شب گذشته (سه شنبه) در رجحان 4 بر یک پاری سن ژرمن در خانه بارسلونا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هت تریک کرد و یک تنه نسخه کاتالان ها را در نوکمپ پیچید، پس از این ملاقات در گفت وگو با رادیو مونت کارلو گفت: بابت این برد خیلی خشنودیم چون این بازی مهمی برای ما بود. ما می خواستیم به اینجا بیاییم و به پیروزی برسیم و این کار را با سبک خاصی انجام دادیم.

وی اضافه نمود: شب باشکوهی بود اما هنوز چیزی نبرده ایم. بابت عملکردی که از خودم به نمایش گذاشتم، خشنودم. همواره می خواهم بهترین بازی ام را ارائه دهم. همواره این موفقیت را نداشته ام اما در زندگی ام هرگز پنهان نخواهم شد. در این ملاقات هم سختکوشی ام جواب داد. ما حالا به لحاظ فیزیکی بهتر هستیم.

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن که قرارداد کنونی اش با پاری سن ژرمن در سرانجام ماه ژوئن 2022 به سرانجام می رسد و شایعه علاقه مندی دو باشگاه رئال مادرید و لیورپول به جذب او هم مطرح است، درباره آینده حرفه ای اش نیز گفت: احمقانه است که بخواهم بر اساس یک بازی برای آینده ام تصمیم گیری کنم و این کاری است که باید در دراز مدت به آن فکر کرد.

امباپه 22 ساله در تکمیل صحبت هایش گفت: همواره گفته ام که از بودن در پاری سن ژرمن خشنود هستم. ارائه چنین بازی هایی هم خشنود ترم می نماید. پیراهن PSG از آن پیراهن هایی است که برای قلبم عزیز است.

کیلیان امباپه این فصل در 29 بازی برای پاریسی ها به میدان رفته و آمار 21 گل زده و 9 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ فروش بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امباپه: شب باشکوهی بود اما هنوز چیزی نبرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: شب باشکوهی بود اما هنوز چیزی نبرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید