الگوسازی پیروز پژوهشگاه رویان در زمینه درمان ناباروری

به گزارش وبلاگ فروش، دکتر حمیدرضا طیبی امروز در بیست و دومین کنگره رویان که به صورت آنلاین برگزار شد با بیان اینکه جهاددانشگاهی در چهل و یک سال گذشته ایجاد شد، گفت: در ابتدا اساس کار، مشخص کردن حوزه های کاری، با دو نگاه، تأمین نیازهای فناورانه روز جامعه و همچنین رصد و همراهی با تحولات روز علمی و فناورانه در دنیا بود.

الگوسازی پیروز پژوهشگاه رویان در زمینه درمان ناباروری

وی گفت: ساختار طراحی شده در جهاددانشگاهی، گروه های پژوهشی برای انجام تحقیقات کاربردی تا تولید فناوری در قالب محصول و خدمات و مراکز خدمات تخصصی با ساختار شبه شرکتی، برای ارائه خدمات به صورت حرفه ای به جامعه بود.

طیبی افزود: شادمان هستیم که در حوزه های مختلف، به ویژه در حوزه پزشکی، الگوسازی های بسیار موفقی در زمینه های درمان ناباروری، سلول های بنیادی و کاربردهای متفاوت آن، سرطان پستان، زخم های بدخیم و ژنتیک ارائه کرده ایم.

رئیس جهاددانشگاهی، استفاده از یافته ها در حوزه پزشکی، در زمینه کشاورزی و اصلاح نژاد دام کشور را از محصولات جانبی و پر دستاورد این توسعه علمی و فناورانه برشمرد و گفت: کیفیت کارهای علمی، و فناورانه اجرا شده، به گونه ای است که در قالب اجرای سمینارهای، علمی مختلف ملی و بین المللی در معرض اطلاع و قضاوت دیگران قرار می دهیم و هم از یافته های ارزشمند علمی دیگران بهره مند می شویم.

طیبی خاطر نشان کرد: پژوهشگاه رویان، یکی از مجموعه های بسیار معتبر و خوشنام جهاد دانشگاهی، در حوزه پزشکی، در سطح ملی و بین المللی است.

وی با اشاره به کنگره رویان گفت: امیدواریم این دو کنگره مهم، در زمینه پزشکی تولید مثل و فناوری سلول های بنیادی، به اهداف از پیش مشخص شده برسد.

رئیس جهاددانشگاهی گفت: کرونا با همه بدی ها و خسارت ها، یک نکته مثبت داشته و آن توسعه ارتباطات مجازی و فراهم شدن امکان حضور محققین از همه کشورها در کنفرانس ها بدون مزاحمت ها و محدودیت های ایجاد شده از طریق سیاست بازان و زورمداران است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "الگوسازی پیروز پژوهشگاه رویان در زمینه درمان ناباروری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الگوسازی پیروز پژوهشگاه رویان در زمینه درمان ناباروری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید