آماده بازی برابر نساجی هستیم، فرایند رو به رشد تراکتور

به گزارش وبلاگ فروش، زونیمیر سولدو ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم تراکتور برابر نساجی قائم شهر گفت: فرایند رو به رشدی در تراکتور شاهد هستیم و می خواهیم فردا نتیجه خوبی در خانه کسب کنیم.

آماده بازی برابر نساجی هستیم، فرایند رو به رشد تراکتور

وی با بیان اینکه تمرکزم روی بازی فردا است، گفت: تلاش می کنیم برابر این تیم نتیجه خوبی کسب کنیم، برای این بازی آماده هستیم و شناخت خوبی از تیم حریف داشته و این تیم را آنالیز کرده ایم.

سولدو با تاکید بر اینکه هدف ما در این بازی کسب سه امتیاز است، اضافه کرد: نساجی بازیکنان خوبی و باتجربه ای دارد و نتایج خوبی هم در هفته های اخیر کسب کرده است ولی ما نیز آماده این دیدار هستیم.

سرمربی تراکتور با اشاره به اینکه از نتیجه بازی های تراکتور راضی نیستم، ابراز داشت: در دیدار مقابل فجر سپاسی بازی خوبی از تیم تراکتور شاهد بودیم ولی نتیجه دلخواه ما نبود.

سولدو در خصوص مصدومیت بازیکنان تیمش نیز گفت: دو بازیکن ما با مصدومیت جزئی همراه هستند و امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به بازی فردا برسند.

سرمربی تیم تراکتور درخصوص دیدار فردای تیمش با نساجی نیز گفت: بازی درگیرانه و محکمی را فردا شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص جذب نفرات تازه برای تراکتور نیز اضافه کرد: در نیم فصل نیاز به تقویت داریم و باید بازیکنان تازهی را جذب کنیم.

سولدو در خصوص استفاده نکردن از بازیکنانی همچون عباس زاده گفت: عباس زاده از بازیکنان خوب و باتجربه تیم تراکتور است، اما ترکیب تیم بر حسب نیاز تیم بسته و هر بازیکنی که آماده تر باشد، در ترکیب تیم تراکتور قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آماده بازی برابر نساجی هستیم، فرایند رو به رشد تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده بازی برابر نساجی هستیم، فرایند رو به رشد تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید