مدیرعامل نود ارومیه: باید به بازیکنان کرونایی خود بازی می دادیم، چوب صداقت خود را می خوریم

به گزارش وبلاگ فروش، مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت که این باشگاه مانند بعضی تیم ها باید از بازیکنان مبتلا به کرونای خود استفاده کند.

مدیرعامل نود ارومیه: باید به بازیکنان کرونایی خود بازی می دادیم، چوب صداقت خود را می خوریم

یحیی بهاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فروش، درباره ابتلای 12 بازیکن تیم فوتبال نود ارومیه به ویروس کرونا گفت: تست کرونای 12 بازیکن ما مثبت شد و روز گذشته (سه شنبه) هم مجدداً از بازیکنان تست گرفته شد. قرار است نتیجه این تست تا قبل از بازی امروز اعلام گردد، اما اگر نتیجه تست همه آنها مثبت باشد هم قرار است بازی برگزار گردد. ما به سازمان لیگ اعلام کردیم که پنجره نقل وانتقالاتی ما بسته بوده و 12 بازیکن خود را به علت ابتلا به کرونا در اختیار نداریم.

وی در خصوص احتمال لغو بازی توضیح داد: سازمان لیگ اعلام نموده است که این تعداد کرونایی، بازیکنان مبتلا را به حد نصاب نمی رساند و برای لغو بازی، تست 80 درصد کل بازیکنان دارای کارت بازی باید مثبت باشد. 30 کارت بازی برای تیم صادر شده، اما بسیاری از بازیکنان رده امید و جوانان ما حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته اند و به درد تیم نمی خورند. اشتباه کردیم این موضوع را رسانه ای کردیم و باید مانند بعضی تیم ها به بازیکنان کرونایی خود بازی می دادیم.

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در پاسخ به این پرسش که آیا اطمینان دارد که بعضی تیم ها از بازیکنان مبتلا به کرونا در بازی ها استفاده می نمایند یا خیر، به وبلاگ فروش گفت: در این جامعه و با این رویه کرونایی کشور، جالب است که بازیکنان کرونایی در فوتبال خیلی کم شده و اگر بخواهیم جامعه فوتبال را در نظر بگیریم، انگار کرونا ریشه کن شده است. می دانم پشت پرده چه خبر است و زورمان نمی رسد. هر کاری می خواهند، انجام می دهند و انسان در این فوتبال مسائل زیادی را یاد می گیرد. در این فوتبال نباید صادقانه صحبت کنید. ما چوب صداقت خود را می خوریم. این بزرگترین درسی بود که در روزهای گذشته آموختم.

بهاری در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان و مربیان نود آمادگی ملاقات امروز (چهارشنبه) با خوشه طلایی ساوه را دارند یا خیر، اظهار داشت: جلسه مربوط به بازی برگزار گردید و به میدان می رویم. با این حال دوست نداریم به هر شکلی بازی کنیم و اگر با پنجره بسته و غیبت 12 بازیکن اصلی کرونایی بازی کنیم، نتیجه بازی تعیین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مدیرعامل نود ارومیه: باید به بازیکنان کرونایی خود بازی می دادیم، چوب صداقت خود را می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل نود ارومیه: باید به بازیکنان کرونایی خود بازی می دادیم، چوب صداقت خود را می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید