ببینید ، بازیگر مطرح طنز مجری تلویزیون شد

به گزارش وبلاگ فروش، پایِ بیژن بنفشه خواه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون هم به اجرا در تلویزیون باز شد و قرار است پنج ستاره با میزبانی او روی آنتن برود.

ببینید ، بازیگر مطرح طنز مجری تلویزیون شد

به گزارش وبلاگ فروش، مرتضی جاسبی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از اجرای بیژن بنفشه خواه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در سری تازه پنج ستاره اطلاع داد.

فصل تازه مسابقه تلویزیونی پنج ستاره به تهیه نمایندگی فرهاد مختاری با هدف خندیدن و خنداندن و ایجاد فضایی با نشاط روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

پنج ستاره تازه به یاری شخصیت های نمایشی که دیگر فقط نقش مزاحم مجری را بازی نمی نمایند قرار است ما را کمی متوجه بازی و بیرون آمدن از جلد جدّی همیشگی در دنیای این روزها کند.

آن طور که جاسبی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار تسنیم گفته در سری تازه پنج ستاره بازی هایی متفاوت قرار داده شده و تیم برنامه ساز کوشش می نمایند بیش از گذشته به ویژگی های فرهنگی بپردازند.

در این برنامه بازی هایی مثل: نام فامیل، مشاعره، مبارزه های فانتزی و... با بهره بردن از موقعیت ها، لوازم و لباس های طنزآمیز خواهیم دید. مصطفی احمدی (مسعول تنها) ساناز اسدی (همسر مسعول) محمد صادقی (فرزند مسعول) مهرداد نصیری (برادر زن مسعول) و مرتضی ذوالفقاری (خواننده ای بدصدا) در کنار بیژن بنفشه خواه کوشش می نمایند روند ارائه اطلاعات، نیازهای فیزیکی بازی ها و نیز ایجاد موقعیت کمدی را خلق نمایند.

پنج ستاره بعد از مدت ها غیبت و اجرای حمید گودرزی، با حسین رفیعی برگشت.

پنج ستاره هر هفته آدینه ها و شنبه ها ساعت 21 روی آنتن می رود و اولین قسمت از فصل تازه این برنامه تلویزیونی آدینه 8 اردیبهشت تماشایی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، بازیگر مطرح طنز مجری تلویزیون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، بازیگر مطرح طنز مجری تلویزیون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید