بانوان زنجانی از سرآمدان ورزش کشور هستند

به گزارش وبلاگ فروش، خبرنگاران/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نتایج به دست آمده حاکی از آن است که بانوان زنجانی جزو ورزشکاران سرآمد در کشور به شمار می فرایند.

بانوان زنجانی از سرآمدان ورزش کشور هستند

علی خلیلی در نشست با روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی استان که با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه در طول این ایام برنامه های مختلف توسط این اداره کل به اجرا گذاشته خواهد شد، اضافه نمود: در ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری شاهد برگزاری 230 عنوان برنامه خواهیم بود.

وی برگزاری رقابت های ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در عرصه ورزشی و فرهنگی، افتتاح طرح های مختلف ورزشی، برگزاری جشنواره ورزش های بومی و محلی و ... را از جمله مهم ترین برنامه های این اداره کل در ایام الله دهه فجر سال جاری برشمرد و توضیح داد: یکی از روینمودهای ما اهتمام به ورزش مناطق روستایی است که به همین دلیل تعداد خانه های ورزش روستایی را به 116 مورد افزایش داده ایم.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات زیادی در استان صورت گرفته تا آحاد مردم تمایل بیشتر نسبت به گذشته برای حضور در میادین ورزشی و انجام فعالیت در این حوزه را داشته باشند، ادامه داد: آمار بیمه شده های ورزشی استان حاکی از این رشد بوده و نشان می دهد که تعداد بیمه شدگان ورزشی استان در 9 ماهه سال جاری 46 هزار و 962 نفر است که بی شک این آمار تا خاتمه سال از تعداد بیمه شدگان پارسال پیشی خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه وجود زیرساخت های مناسب ورزشی می تواند به رونق ورزش در هر منطقه یاری کند، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد اماکن ورزشی در استان زنجان 849 مورد بوده و این در حالی است که 331 مورد از این اماکن ورزشی در اختیار بخش خصوصی بوده و نشان می دهد که خوشبختانه این بخش علاقه مندی زیادی برای حضور در این عرصه دارد.

خلیلی تعداد مدال های کسب شده توسط ورزشکاران استان در 9 ماهه سال جاری را 114 مدال جهانی، 15 نشان آسیایی و پاراآسیایی و 93 مدال بین المللی مطرح نمود و گفت: علاوه بر این ورزشکاران زنجانی اعزامی به رقابت های قهرمانی کشور نیز در 9 ماهه سال جاری پیروز به کسب 661 فقره مقام انفرادی و نیز 63 مورد مقام تیمی در رشته های مختلف شده است.

این مسئول از دعوت به عمل آمدن 184 ورزشکار زنجانی به اردوی تیم های ملی اطلاع داد و با اشاره به اینکه از این میان، 69 ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم های ملی را بانوان زنجانی تشکیل می دادند، اضافه نمود: خوشبختانه زنجان در زمینه میزبانی رقابت های مختلف نیز عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته است میزبانی رقابت هایی چون مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ، المپیاد استعدادهای برتر ورزشی و ... عهده دار گردد.

وی همچنین از برگزاری 24 مجمع انتخاباتی و عمومی در 9 ماهه سال جاری اطلاع داد و گفت: یکی از اولویت های همیشگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، اهتمام به ورزش همگانی بوده و به همین دلیل تا به امروز 195 مورد همایش پیاده روی به همراه 68 مورد همایش کوه پیمایی، 62 مورد همایش دوچرخه سواری و نیز 25 مورد جشنواره ورزشی برگزار نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بانوان زنجانی از سرآمدان ورزش کشور هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان زنجانی از سرآمدان ورزش کشور هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید