آلگری: یوونتوس در استفاده از موقعیت های گلزنی بدترین تیم سری A است

به گزارش وبلاگ فروش، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود پیروزی خانگی شاگردانش برابر جنوا از عملکرد آنها رضایت کافی ندارد.

آلگری: یوونتوس در استفاده از موقعیت های گلزنی بدترین تیم سری A است

به گزارش وبلاگ فروش، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس یکشنبه شب در خانه شاهد رجحان 2 بر صفر مردانش برابر جنوا در هفته شانزدهم سری A بود. این دو گل اما بخش بسیار کوچکی از موقعیت های گلزنی فراوان بانوی پیر بود. در هر صورت بانوی پیر چهارمین پیروزی خود در پنج بازی اخیر لیگ را کسب کرد بود و آنها مطمئناً با 12 شوت به سمت دروازه، در مجموع 27 ضربه، فرصت گلزنی نداشتند، اما سالواتوره سیریگو قهرمانانه از دروازه جنوا دفاع کرد.

مکس آلگری در خصوص تعداد فرصت های گلزنی هدر رفته یوونتوس در پیروزی 2-0 مقابل جنوا به شبکه به DAZN گفت: فکر می کنم می خواستیم موقعیت خود را در خصوص درصد موقعیت های گلزنی که به گل تبدیل می شوند، تقویت کنیم. حالا اما فکر می کنم ما ما بدترین تیم سری A هستیم.من از تماشای بازی تیم امشب لذت بردم، همانطور که در بازی های دیگر انجام داده ام، حتی زمانی که شکست خوردیم. ما فقط می توانیم اثربخشی خود را در مقابل دروازه بهبود دهیم.

در اواخر بازی درگیری زشتی بین آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی یوونتوس با آلگری در گرفت. این اتفاق پس تعویض موراتا رخ داد که پس از دریافت کارت زرد به تصمیم داور اعتراض گرفت و به خاطر همان هم سپس به بحث با مربی خود ادامه داد.

آلگری در این باره هم گفت: او کارت زرد گرفته بود و داشت به بحث با داور ادامه می داد. بنابراین ترجیح دادم او را از زمین خارج کنم. این بحث ناراحت نماینده است، زیرا آلوارو و کل تیم خوب بازی نموده بودند.

یوونتوس هنوز هفت امتیاز با چهار تیم برتر فاصله دارد و آتالانتا، ناپولی، اینتر و میلان به ترتیب از صدر جدول تا چهارم قرار دارند.

آلگری در این باره هم گفت:در حال حاضر، ما همراه با فیورنتینا پنجم هستیم. پیروزی امروز مهم بود، چهار تیم برتر خیلی خوب کار می نمایند و در حال حاضر شایسته موقعیت های خود هستند. نمی دانم در انتها فصل چه اتفاقی می افتد، اگر اوضاع تغییر کند.

ما اهداف خود را در سری A، لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا را دنبال می کنیم، بنابراین گام به گام و برای هر بازی در زمان خودش به آن خواهیم خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آلگری: یوونتوس در استفاده از موقعیت های گلزنی بدترین تیم سری A است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: یوونتوس در استفاده از موقعیت های گلزنی بدترین تیم سری A است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید