آرسنال در ضربات پنالتی لیورپول را شکست داد و قهرمان جام خیریه شد

به گزارش وبلاگ فروش، توپچی های لندن با غلبه بر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس برای شانزدهمین بار قهرمان جام خیریه شدند.

آرسنال در ضربات پنالتی لیورپول را شکست داد و قهرمان جام خیریه شد

به گزارش وبلاگ فروش، نود و هشتمین دوره از مصاف قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی انگلیس در جام خیریه این کشور، امشب (شنبه) در ورزشگاه ومبلی برگزار گشت که این بازی پس از تساوی یک - یک در وقت های معمول در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 به سود آرسنال خاتمه یافت.

در این بازی آرسنال قهرمان جام حذفی انگلیس، تیمی بود که زودتر به گل رسید. گل توپچی ها در دقیقه پیره امریک اوبامیانگ در دقیقه 12 به ثمر رسید. لیورپول تا دقیقه 73 از آرسنال عقب بود تا اینکه بازیکن ژاپنی این تیم تاکومی مینامینو کار را به تساوی کشاند.

به این ترتیب بازی پس از 4 دقیقه وقت تلف شده مستقیماً به ضربات پنالتی کشیده شد جایی که تمامی بازیکنان آرسنال، به ترتیب رایس نلسون، اینسلی میتلند نیلز، سدریک سوارس، داوید لوئیز و اوبامیانگ ضربات خود را به گل تبدیل کردند. در طرف مقابل پس از آنکه محمد صلاح و فابینیو دو ضربه اول لیورپول را به گل تبدیل کردند، رایان بروستر ضربه اش را به هدر داد و به این ترتیب ضربات مینامینو و کورتیس جونز به وجود تبدیل شدن به گل، کمکی به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس نکرد.

هر دو تیم پیش از این 15 بار قهرمان جام خیریه شده بودند و به طور مشترک پس از منچستریونایتد با 21 قهرمانی پرافتخارترین تیم های این جام بودند. آرسنال اما حالا با 16 قهرمانی بالاتر از لیورپول و به تنهایی در رده دوم قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آرسنال در ضربات پنالتی لیورپول را شکست داد و قهرمان جام خیریه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال در ضربات پنالتی لیورپول را شکست داد و قهرمان جام خیریه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید