اپل محتاج سامسونگ است ، نقش کره ای ها در فراوری آیفونسامسونگ به استقبال اندروید 13 رفت ، ویژگی های نو چیست؟هدست ترکیبی اپل با چه نامی عرضه خواهد شد؟ ، افشای بعضی جزئیات

به گزارش وبلاگ فروش، تعجب آور است که بدانید اپل یکی از بزرگ ترین گوشی سازهای دنیا، برای تهیه بخش عمده ای از پنل های صفحه نمایش خود دست به دامن قوی ترین رقیبش در این زمینه یعنی شرکت سامسونگ است.

اپل محتاج سامسونگ است ، نقش کره ای ها در فراوری آیفونسامسونگ به استقبال اندروید 13 رفت ، ویژگی های نو چیست؟هدست ترکیبی اپل با چه نامی عرضه خواهد شد؟ ، افشای بعضی جزئیات

به گزارش وبلاگ فروش و به نقل از جی اس ام آرنا، در گزارشی از راس یانگ و طبق اطلاعات داخلی مرکز مشاوران زنجیره تامین صفحه نمایش (DSCC) آمده است که شرکت اپل 82 درصد از پنل های خود را از سامسونگ، 12 درصد را از دیگر شرکت کره ای یعنی ال جی و 6 درصد دیگر را از BOE چین خریداری نموده است. بعلاوه طبق این گزارش، گوشی های مدل آیفون 14 پرو مکس تنها دارای پنل های شرکت سامسونگ خواهند بود. سامسونگ در مورد سری آیفون 13 هم همین سهم را در تامین پنل های اپل در دست داشت.

اپل پنل های محصول شرکت BOE چین را سری های آیفون 14 غیر پرو به کار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ به استقبال اندروید 13 رفت | ویژگی های تازه چیست؟

  • هدست ترکیبی اپل با چه نامی عرضه خواهد شد؟ | افشای بعضی جزئیات

با وجود نیارمندی اپل به تامین پنل های صفحات نمایش گوشی خود به شرکت های دیگر، مجموعه سفارش ها روندی افزایشی را نشان داده اند. جزئیات دقیق تر از گزارش یانگ نشان می دهد که محموله ها از کارخانه های ساخت پنل نمایش به کارخانه های مونتاژ اپل از 1.8 میلیون واحد در ماه ژوئن به 5.35 میلیون واحد در ژوئیه و به بیش از 10 میلیون واحد درماه اوت و در نهایت به بیش از 16.5 میلیون واحد در سپتامبر رسیده است. این مقدار سفارش ها نشان دهنده برنامه اپل برای فراوری حداقل 34 میلیون دستگاه در سه ماه اول فروش سری آیفون های 14 است.

در رویداد Far Out که 7 سپتامبر در کوپرتینو ، کالیفرینیا برگزار می گردد، چهار مدل گوشی های آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس عرضه می شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اپل محتاج سامسونگ است ، نقش کره ای ها در فراوری آیفونسامسونگ به استقبال اندروید 13 رفت ، ویژگی های نو چیست؟هدست ترکیبی اپل با چه نامی عرضه خواهد شد؟ ، افشای بعضی جزئیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل محتاج سامسونگ است ، نقش کره ای ها در فراوری آیفونسامسونگ به استقبال اندروید 13 رفت ، ویژگی های نو چیست؟هدست ترکیبی اپل با چه نامی عرضه خواهد شد؟ ، افشای بعضی جزئیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید